Křižovatky života - Dandí

21.06.2014 18:23

 

 

Tvořivé Psaní

 

Autor : Daniel Nowok

 

Když jsem měl jít k zápisu, moc jsem se netěšil, ale pak mě to bavilo. První den ve škole byl zajímavý .

Povídali jsme si a seznámili se. Ze začátku jsem nejvíc bavil s Jindrou. Bavila mě matematika a prvouka. Ze druhé třídy si toho moc nepamatuji. Jen asi to, že jsem se pořád nejvíc bavil s Jindrou, ale začala mě bavit i čeština. Když jsem zjistil, že  ve 3. třídě budeme mít angličtinu, tak jsem se těšil. Angličtina byla super, ale český jazyk mě přestal bavit. Matematika mě bavila stále.

Začal jsem se víc bavit s Olíkem a Ríšou. Bylo to fajn.

Začali jsme dělat rozbory vět  a bylo to docela lehké.

Přišli k nám noví žáci. Nejprve k nám přišla Bára, Saša, Vašek, Danek, Ríša Dal a nakonec Andy.

V páté třídě byla matematika těžší a nejvíc jsem se bavil s Olíkem, Sašou, Peťou a Ríšou. V tu dobu byl super projekt o lidském těle.

 

Moc se netěším do šesté třídy, protože máme super paní učitelku, ale docela se těším na nové předměty.