Křižovatky života - DanekP.

21.06.2014 18:14

 

 

 

Když jsem byl na zápise do první třídy bylo to dobré. První den jsem se do školy těšil a bylo dobré, když jsme měli je n čtyři hodiny. Na vysvědčení  jsem měl jedničky někdy i dvojky.                  

Ve druhé třídě jsme se dobře učili a už jsme měli skupinové práce,  učili jsme se psát psacím písmem a abecedu  a na konci školního roku se nám odstěhovala kamarádka  a do třetí třídy jsme chodili jenom ve třech a v lavici jsem seděl sám a bylo to dobré.

A až ve čtvrté třídě jsem seděl s kamarádem. Prvního března jsem přestoupil do čtvrté třídy do Českého Těšína. Nemohl jsem si zvyknout,  ale když jsem nastoupil do páté třídy,  už to bylo v pořádku. Měli jsme spoustu  projektů a tvořivých psaní. Sedíme ve čtyřech.

Už se těším do šesté třídy.