Křižovatky života - Dany

21.06.2014 18:11

 

 

 

 

Tvořivé psaní : Křižovatky života

Autor : Daniela Líšková

 

Do první třídy jsem se těšila a taky bála.Naše paní učitelka byla moc milá a hodná.A taky pořád je! Ze školky jsem znala jen Natku a Domíka.V první třídě se mi moc líbilo.Někdy jsem zůstávala po škole s paní učitelkou a povídaly jsme si. V pátek jsem byla vždycky smutná, že je konec školy.Teď už jsem normální a na víkendy se těším. J Ve druhé třídě jsem měla svou první power pointovou prezentaci. Ve třetí třídě jsem se skamarádila s Aďou,byly z nás nej kámošky. Také jsme si vyrobili 3D mapu České republiky,dobyvatelské deníky a napsali ročníkové práce. Já jsem jí měla o kytovcích. Čtvrtá třída byla taky fajn,ale moc si z ní nepamatuji, takže přeskočím k páté třídě. Je úžasná. Sice máme dost učení, ale to k páťákům patří. J Letos jsme měli úžasný projekt o živočiších, ale ne všichni se ho zúčastnili.Někteří měli projekt vesmír. Mrzelo mě, že když naše skupina měla prezentovat, tak jsem byla nemocná. Škoda! 

 

Do šesté A se celkem těším. Mám i obavy,že na druhém stupni budou moc přísní učitelé. Taky je mi líto, že budeme chodit do různých tříd a nebudeme mít svou vlastní , ve které jsme měli své výrobky, plakáty.Taky mi bude chybět paní učitelka Andrea Štemberková. No to je asi všechno, co bych chtěla napsat.