Křižovatky života - Domík

21.06.2014 17:51

 

 

Když jsem nastoupil do první třídy, tak jsem si myslel, že to bude děs. Ale děs to nebyl, protože daltonská třída je taková, že se prostě chvíli učí a pak odpočívá. No, je to super. Na zápisu do první třídy jsme dostali palačinky a hráli jsme různé hry. U zápisu jsem znal jenom Ríšu, protože jsme bydleli vedle sebe a chodili jsme na návštěvy. V 1. třídě v půlce školního roku jsme měli projekt o dinosaurech a já měl Brachyosaura , pamatuju si už jenom jednu větu. Brachyosaurus  je býložravec. Na konci školního roku jsme dostali takový sešit, který jsme měli dokončit do konce prázdnin. Do druhé třídy jsem se těšil, protože jsem neměl takovou trému jako v první třídě.  V druhé třídě k nám přišla Jessica. Už jsem znal všechny až na ní. Měli jsme pár projektů.  Třetí třída už byla super, znal jsem všechny i s příjmením. Hráli jsme florbalový turnaj, vyhráli jsme všechny zápasy, až na jeden proti 4.B. Ve čtvrté třídě jsme jeli do školy v přírodě, jela s náma i 4.B. Hráli jsme tam různé hry a měli tam dobré jídlo. Přišli k nám noví žáci: Vašek, Bára a Danek P. Měli jsme hodně projektů, které byly super. Nejvíc mě bavilo lidské tělo. Naše skupina měla trávicí soustavu. 5. třída byla prostě nejlepší.

V budoucnu to vidím tak, že se mi nebude dařit tak jako doteď. Ale myslím si, že to zvládnu. Na 2. stupeň se moc netěším, protože tady ve třídě máme hodně zážitku. Doufám, že se mi bude dařit.

 

                                                                                                            Váš Dominik Kallus