Křižovatky života - Hanka

21.06.2014 17:45

 

 

 

Už si skoro nic nepamatuju z první a druhé třídy. Jen si pamatuju že, v 1. třídě jsem seděla s: Béďou, Aničkou a Šimonem. V druhé jen přišla Jess a začala jsem se bavit s Verčou. Ve 3. třídě to už bylo jiné kafe, protože už toho bylo moc na učení, ale bylo to zajímavé. Ve 4. třídě jsme jeli do školy v přírodě,  ve které jsme chodili třeba na: výlety, výšlapy, skanzen atd… Když jsme se vrátili do školy, tak za pár týdnů přišla Bára a působila přátelsky a pak se naše angličtina rozdělila na skupiny a a b. Pak přišel Vašek a za dva měsíce přišel Danek Pustowka. Mysleli jsme si, že to je holka, protože ty vlasy vypadaly jako holčičí. Dostala jsem svoji 1. poznámku  :X. Doma mi moc do řeči kvůli ní nebylo. Měla jsem mokré sešity od pití L. Na konci školního roku se celá třída musela podílet na uvítání nových prvňáčků. Už asi bylo 27.8. jsme se připravovali a vyzkoušeli jsme si to. Na druhý den jsem chyběla a trochu to pozměnili. 29.8. Už jsem byla a viděla jsem našeho nového spolužáka Ríšu Dala a na první pohled vypadal inteligentně. Asi po 7 měsících přišel Andy.

Těším se na 6. třídu. Chci mít super budoucnost.